Меню
Продукти харчування
Обмін та повернення

Відповідно до постанови КМУ від 19.03.1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» продукти харчування належної якості обміну (поверненню) не підлягають.


Якщо споживач придбав непридатний для споживання продукт харчування, його мають замінити йому на придатний або повернути сплачену ним суму з наданням документів, що підтверджують факт купівлі цього продукту.

Непродовольчі товари
налёжано якості

Непродовольчі товари належної якості (наприклад, кулери, помпи, підставки) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, але за умови, що їх не використовували й збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводську упаковку та документи.


Якщо на момент обміну в наявності аналогічного товару немає, споживач має право придбати інший, одержати назад гроші за повернутий товар або обміняти його на аналогічний, тільки-но з'явиться відповідний товар.


У разі повернення коштів розрахунок зі споживачем здійснюватиметься з огляду на вартість товару на момент його придбання.


В обміні чи поверненні коштів буде відмовлено, якщо:


  • товар не новий, тобто був у використанні, попри те, що немає серйозних дефектів;
  • з моменту покупки товару минуло понад 14 днів;
  • є ознаки стороннього втручання (розкриття упаковки, спроба ремонту) або порушення інших умов гарантійного обслуговування, які стали очевидними під час перевірки якості товару;
  • немає документів, що підтверджують факт купівлі товару (гарантійний талон або повна комплектація товару).


Зазначимо, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:


  1. до початку використання товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, що містяться в інструкції з експлуатації, чи звернутися за роз'ясненнями до продавця, щоб уточнити умови використання товару;
  2. дотримуватися передбачених виробником товару методів безпеки і спеціальних правил, викладених в експлуатаційній документації, аби не зашкодити собі під час використання товару або (за браком таких правил у документації) дотримуватися звичайних методів безпеки, встановлених для цього виду товару.

Непродовольчі товари
неналежної якості

Повернення непродовольчих товарів неналежної якості


Якщо протягом встановленого гарантійного строку споживач виявив недолік, він має право в порядку та у строки, встановлені законодавством, вимагати:


  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


У разі виявлення істотного* недоліку, спричиненого недбалістю виробника товару, споживач має право обміняти товар або одержати назад сплачені за нього гроші протягом гарантійного строку.


* Істотним називають недолік, який робить неможливим чи недоцільним використання товару відповідно до його цільового призначення, що виник внаслідок недогляду виробника і який після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і має бодай одну з ознак, а саме:


  • його неможливо усунути повністю;
  • на усунення потрібно більш як 14 календарних днів;
  • товар істотно відрізняється від зазначеного в договорі / замовленні.


Якщо причина повернення або обміну - неналежна якість товару, ТОВ «Чиста Вода» бере на себе витрати, пов'язані з поверненням. Якщо придбаний товар був належної якості, покупець здійснює витрати, пов'язані з поверненням товару та переказом коштів.

Убедитесь в наших преимуществах и сделайте осознанный выбор

закажите пробную доставку ClearWater бесплатно

Мы приедем к Вам вовремя и привезем качественную воду плюс хорошее настроение. Ощутите высокий уровень европейского сервиса!

Корпоративным клиентам обмен и возврат